Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat

Můj lipenský zážitek

Lipno.card
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Můj lipenský zážitek

Na Vašem zážitku nám záleží!

Zažili jste na Lipně něco neopakovatelného a chcete se s tím svěřit ostatním? Chcete návštěvníkům poradit, jak si Lipno pořádně užít? Máte návrhy na zlepšení nebo tipy na nové atrakce, které vám chybí? Nebo naopak Vám něco vadilo a chcete to změnit? Neváhejte a napište nám Váš lipenský zážitek.

Napište nám svůj lipenský zážitek

Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly soutěže.

Jitka Havlikova

čtvrtek, 7. srpna 2014, 08:04
Stezka korunami stromů

Naš zážitek z lipna má nekolik podob moc pekny je tobogan, lanovka byl taky vely zazitek hlavne pro deti a co je moc povedene psi klece proste super rodinna dovolena:-)

Jitka Havlikova

Gabriela Hrubešová

čtvrtek, 7. srpna 2014, 07:59
Stezka korunami stromů

Dobrý den, jsem z Pardubického kraje, Lipenskou přehradu jsem jako dítě se svými prarodiči navštívila několikrát. Příběh, který jsem se rozhodla Vám vyprávět, se odehrál v druhé polovině osmdesátých let. Můj děda, rodák ze Šumavy, ač cestu autem od nás velice dobře znal, bohužel jednou při cestě na Lipno, někde poblíž přehrady, zabloudil. Myslím, že tehdy byla někde nějaká objížďka. Už nevím přesně v jaké vesnici, nám jakýsi pán poradil kudy máme jet. Děda, poslouchaje jeho rady, dojel až na rampu jakési vojenské raketové základny, kde nás zastavil voják se samopalem.
Zřejmě, když viděl překvapeného dědu, rozlobenou babičku a vzadu dvě děti, usoudil, že zřejmě nebudume špioni a rozhodl se po nás nestřílet. Nakonec vše dobře dopadlo a prázdiny s babičkou a dědou byly jako vždy nejkrásnější.

Hani Vodičková

středa, 6. srpna 2014, 22:29
Stezka korunami stromů

Stezku jsme plánovali už nějaký ten roček, dva a v červenci to konečně klaplo. Ono to není jen tak letět doslova na druhou stranu republiky :-). Nevím, jak se nám to podařilo, ale sehnali jsme ubytko přímo v nádherném Krumlově a za "pár hrušek", zabydleli se,vyspali a ráno hurá na Lipno.
První dech beroucí zkušenost jsme zaznamenali, když jsme se k lanovce dostali na první dobrou. Všude je dostatek ukazatelů, super :-). Ovšem druhý zážitek ten první předčil. Představte si. Pod Stezkou je obrovské spádové parkoviště a je BEZ PLAT NÉ :-)...takže za nás další palec nahoru. Byli jsme mezi prvními návštěvníky, přívstali jsme si, a vyplatilo se. Lanovka nas svěží voňavou přírodou vyvezla na kopec a začalo jít "do tuhého" :-)...tralala, velmi jsme se těšili a tralala, konečně jsme tadyyy....jo, a tralala, je tady nad očekávání nádherně :-).
Prostě, abych to zkrátila :-)...třetím dech beroucím zážitkem byla Stezka samotná, resp. výhledy z ní. Milujeme přírodu a tohle jsme si vážně užívali. Já se dokonce nechtěla Stezky vzdát, tak jsem se na jejím konci otočila a šla ji znovu :-)). Úžasné a ....děkuji...díky všem, kteří její "spáchání" mají "na triku" :-).
Doporučuji i dalším známým, ale dnes už to ani není potřeba, protože mám pocit, že o Stezce už vědí všichni ;-).

Eliška Hingarová

středa, 6. srpna 2014, 22:16
Stezka korunami stromů

Rozhodli jsem se pojedeme na Stezku korunami stromů ale počasí se nám nevidařilo bylo zataženo a foukal vítr, byli jsem smutní že jsme se na ní nemohli podívat protože jsme byli na dovolené poslední den.Další rok jsem ale si naplánovali hezké počasí a vyrazili na Stezku korunami stromů a pořádně jsme si to užili :)

Jana Doležalová

středa, 6. srpna 2014, 20:16
Lipno.info

v roce 2012 jsem byla se svým manželem a synem na Lipně.Musím přiznat , že to byla nejlepší dovolená u nás v Čechách.Přivezli jsme si s sebou kola a jezdili na kolech ( celkem jsme najeli 150km),také jsme navštívili aquapark,jeli lodí po lipně,navštívili bobovou dráhu a jeli lanovkou na stezku v korunách stromů.Musím říct, že je to opravdu moc pěkná a unikátní stavba u nás.Celá dovolená na lipně se vyvedla.O víkendu jsme se vrátili z Krkonoš a pořád jsme tuto dovolenou srovnávali s Lipnem, jak stejně na Lipně bylo nejlépe.Člověk má vše u nosu a nikam nemusí za zábavou jezdit.Na Lipně si připadám jako doma.moc se mi tam líbí a určitě se tam brzo opět vrátíme.už nás i s manželem napadlo , že by se nám tam líbil nějaký pěkný apartmán, ale na to bohužel nemáme.

Jana Doležalová

Vaše zážitky

Bylo nádherné azurové počasí. Suprově upravené sjezdovky a málo lidí. Moc jsme si to všichni užili co víc si přát určitě brzy přijedeme zas.

Lenka Brátková

Lipno rok 2016 září prodloužený víkend na sv.Václava.Počasí nám přálo,teplo na krátké rukávy.Jako seniorka jsem tu strávila s dcerou a vnučkou krásný podzimní čas. Zúčastnili jsme se akce"KOLOTOČ" na vypůjčených kolech .Stezka kolem vody,přívoz ve Frymburku na druhý břeh a zpět .Ačkoliv zadní partie netrénované seniorky byly naklepané jako řízek k večeři,byl to krásně strávený den. Další den výlet na stezku korunami stromů.Neobyčejný zážitek.Dolů mě poslali toboganem. Posílám foto.Takto mě jistila vnučka,sama bych se z toho koryta nezvedla a dodnes tam sloužila jako zátaras.

Marie Táborská

Narodila jsem se a 20 let žila v Praze. S rodiči jsme Na Lipno jezdili už od útlého dětství. Zamilovala jsem si to tady a ve 20 letech se přestěhovala do Českého Krumlova. Zážitky byly skvělé i když v té době nebylo na Lipně tolik sportovního vyžití jako dnes. Takže první surfování byl zážitek, na který nezapomenu. Přiložená fotografie je cca 30 let stará :-)

Lucie Pavcova

Z Budějovic za hoďku do jiného světa!

Jan Fík

Jako holka jsme se jmenovala Lipenská a dcera se na Lipně naučila lyžovat. Na vždy bude Lipno srdcová záležitost. Každý rok se vracíme.