Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Novinky Lipno zasypal nový sníh

Lipno zasypal nový sníh

Středa 24.2.2016

Na Lipno se vrátila zima! Přes noc napadlo několik cm přírodního sněhu a k tomu se mohl ve Skiareálu Lipno spustit i zasněžovací systém.Sníh se zatím vydatně sype i přes den a tak se sněhové podmínky pro lyžaře výrazně zlepšily. Lyžuje se na 7 km sjezdových tratí, na kterých je 10 – 45 cm převážně technického sněhu.

V provozu jsou všechny tři lanové dráhy a tři pojízdné koberce ve výukovém hřišti. Lyžuje se každý den od 8:30 do 16.00 hodin.

O jarních prázdninách od 22. - 26.2. jezdí každý den z Č. Budějovic skibus. Ráno odjíždí v 7:20 z Č.Budějovic a 7:55 z Českého Krumlova. Zpět jede v 16:50. Pokud sem přijedete skibusem nebo skivlakem, získáte navíc 30% slevu na skipas do Skiareálu Lipno.

Skiareál Lipno     Skibusem nebo skivlakem do Skiareálu Lipno

Vaše zážitky

Jsem z Ostravy, rodák ze šumavské Sušice a před deseti lety jsem jezdíval na celou zimní sezonu / tři sezony po sobě / pracovat na Lipno, konkrétně do Foxparku. Nikdy nezapomenu na tu krásnou lipenskou zimní přírodu, na ty fantastické zážitky při práci s dětmi i s dospělými. Každoročně od té doby se v létě pravidelně na Lipno vracím jako každý jiný návštěvník. Prostě těch exkluzivních zážitků nejen v zimě, ale také i v létě je nepřeberné množství a nebýt mého pokročilejšího věku /72 let/, určitě bych šel na Lipno znovu i pracovat. Nepíši to tu proto, abych vyhrál, ale proto, abych dal jasně najevo, že na Lipně je supeeeeer v každou roční dobu....

Jiří Potužník

Na Lipno jsme se vydali s celou rodinou na pololetní prázdniny. Náš prcek Adámek se tu naučil lyžovat i díky lysakovi Foxikovi... Odpoledne už brázdil modrou sjezdovku a dokonce se rozčiloval, že už ve čtyři končí lyžování a musíme na pokoj. Díky moc za nádherné zážitky jak z lyžování, tak i ze Stezky korunami stromů, Bobovky i procházky po přehradě, úžasné místo na rodinnou dovolenou, super lidičky, nádherné vyžití... Na tuhle dovču nikdy nezapomeneme! Perfektní nápad je půjčení bot a hlídání lyží, využili jsme a za nás naprosto skvělý tah...

Zdeňka Hlaváčková

Nejkrásnější zážitek z Lipna :) moc jsme si to tam užili. Rio 2016 už se těším na další akci na Lipně :) přeju vám krásné pondělí s pozdravem Veronika

Veronika Országhová

Krásné jarní prázdniny. Vojta se tu díky Vám naučil lyžovat a my s Dandou jsme si užili krásnou lyžovacku:-)

Pavla Macků

Přijel jsem na Lipno s rodinou. Prošli jsme celý areál od bobové dráhy, kde jsme řádil v mých 33letech, jak malý kluk, po lanovou dráhu, která byla zase velkým zážitkem pro mého mladšího syna. Stezka korunami stromů, kde na nás vybafl lišák, království lesa, to si zase užil starší syn, nemohli jsme ho odtamtud dostat. Tak i přes to vsechno, byl pro mě největší zážitek/adrenalin jizda dolů na koloběžce. Neskutečný mazec, ještě hodinu po tom se mi třásly nohy. Letos vás opět navštívíme a už teď vím,že koloběžku musím znovu absolvovat. Opravdu pecka