Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Novinky Na Lipno budou jezdit od 1.3. autobusy RegioJet

Na Lipno budou jezdit od 1.3. autobusy RegioJet

čtvrtek 16.2.2017

Od 1. března začnou autobusy RegioJet opět přepravovat cestující mezi Českým Krumlovem a Českými Budějovicemi a nově pojedou 2x denně až na Lipno. Nově se tak spojí s Prahou, Budějovicemi a Krumlovem nejen samotné Lipno, ale také například Rožmberk nad Vltavou.

Spoj do Lipna nad Vltavou pojede ráno s odjezdem v 6.00 hodin z Prahy pokračuje z Českého Krumlova do Lipna nad Vltavou a zastavuje v zastávkách Černá v Pošumaví (9.20), Frymburk (9.35) a Lipno nad Vltavou, lanovka (9.45). Stejně tak pokračuje spoj z Prahy ve 12.00 hodin, který z Českého Krumlova jede dále ve směru: Rožmberk nad Vltavou (15.30), Vyšší Brod (15.45), Loučovice (15.55), Lipno nad Vltavou (16.05) a Lipno nad Vltavou, lanovka (16.10).

V opačném směru pak ze zastávky Lipno nad Vltavou, lanovka, vyjíždí autobusový spoj RegioJet v 10.40, který dále pokračuje do Lipna nad Vltavou (10.45), Loučovic (10.55), Vyššího Brodu (11.05) Rožmberka nad Vltavou (11.20) a následně Českého Krumlova, Českých Budějovic, Písku a Prahy. Další spoj ze zastávky Lipno nad Vltavou, lanovka pak odjíždí v 17.05 a zastavuje ve Frymburku (17.15) v Černé v Pošumaví (17.30) a dále pokračuje do Českého Krumlova, Českých Budějovic, Písku a Prahy.

Busem na Lipno

Vaše zážitky

Na Stezku korunami stromů se chystáme za týden.... Jedeme na Lipno na dovolenou s vnučkou,tak se moc těšíme :-)

Marcela Vránová

Náš rodinný zážitek je úžasny. S mladší dcerkou jsme jeli lanovkou do korun stromu-užasný zážitek, skvostný výhled. Poté procházkou k přehradě na výtečný oběd, zakončen projižďkou lodí. Skvěle strávený den :-)

Boženka Tomšíková

Na Lipno jsem poprvé vyrazila v roce 2014 čerstvě zamilovaná, s hlavou v oblacích a s novým přítelem, po dvouměsíční známosti. Skoro jsme se neznali, koupili jsme stan a jeli zkusit, zda spolu vydržíme. Bylo tam skvěle! Loni jsme bohužel ze zdravotních důvodů nemohli, proto si to jedeme vynahradit letos. S dcerkou, která tam oslaví druhé narozeniny a s druhou princeznou v bříšku. Vydrželi jsme spolu a myslím, že Lipno už bude naše srdeční záležitost do konce života! :)

Lucie Koláříková

LIPNO, vždy OK!

Kateřina Fíková

Náš Honzík (4) byl z lyžování ve Foxparku nadšený a pátý den ho Honza vytáhl na sjezdovku, což pro něj byl úžasný zážitek, na který se velmi těšil. Užil si jízdu obloučky a také kousek přímo dolů. Od té doby s námi již jezdí na lanovce.