Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
« Zpět na všechny zážitky
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Zážitky Frisbee

Otevírací doba:

Květen, říjen – 10:30 – 18:00
Červen, Červenec, srpen, září,  – 10:00 – 19:00

Frisbee

Frisbee Park je vybudován v klidové zóně na vrcholu Kramolín – na výstupní stanici lanové dráhy Jezerní.

• hřiště je tvořeno 9 dopadovými koši, celková délka je cca 1500m
  • hra je určena pro všechny věkové kategorie
  • jedná se o podobné hřiště jako jsou golfová hřiště
  • ke hře se používá disk různých typů a cílem je nadzemní kovový koš
  • disky je možné si zapůjčit v půjčovně koloběžek vedle Stezky korunami stromů
  • průměrná hrací doba je 2 hodiny
  • Frisbee Park Lipno je otevřený nepřetržitě a je zdarma.

Kontakty

cena s Lipno.card 1 Kč 300 Kč/sada

Fotogalerie zážitku

Vaše zážitky

....s dcerkou jsme měli 7.1. 2018 štěstí na úžasnou instruktorku, paní Jitušku Miglovou...při koupi kurzu pro malou jsme si nevšimly, že nám byl vystaven až na druhý den, paní Jitka ale vše vyřídila přímo ze stanoviště a poté se dcerky ujala...dcerka ale dostala velkou trému , což nebyl pro paní Miglovou problém, zachovala klid a po pár minutách se již dcerka smála a přestala se "bát". Musím paní Jitce "vyseknout poklonu" za scela profi přístup, který byl ale zároveň velmi vřelý a uvolněný plný srandy. Každý další by to asi již po "pár" minutách vzdal. Já jsem byla moc šťastná, že dcerka po hodině a půl krásně jezdila a už se těší na další kurzy a strachu se zbavila. Děkujeme moc!!!!

Denisa Ungrová

Na Lipno jezdíme s vnoučaty lyžovat již 5 let. Oba vnuci se tam naučili lyžovat. A největší zážitek z Lipna. Březnový týden na ukončení lyžařské sezóny plný sluníčka, perfektně upravených sjezdovek a minimum lyžařů. A navíc dopoledne skvělé lyžování a odpoledne projížďky na kole okolo Lipenské přehrady. Neskutečný zážitek !!!

Jana Maňáková

Každý večer jsme s kamarádkami chodily cvičit jógu při západu slunce. A největší zážitek? Když se nám jeden večer podařilo vytáhnout na pláž na jógu celou chatu. A to všechny včetně dětí a chlapů. :) byla to sranda, užili jsme si to a budeme na to dlouho vzpomínat!

Veronika Petrželová

Výstup na Stezku korunami stromů - bezkonkurenčně nejlepší zážitek... A jedna momentka kdy jsem mohla pomoci na Stezce mezi kempem Modřín a Lipnem jedné starší dámě která utrpěla úraz na inlinech, bohužel neměla helmu, bylo to nepříjemné, vše jsme nakonec zvládli... Po tomto zážitku jsem si doma okamžitě pořídila helmu....

Marie Vencelová

Super zážitok som zažil na bobovej dráhe,bola to super jazda...pekne vybudovaná trať s nádherným výhľadom na okolie ,všetko bolo pekne upravené .V blízkosti je veľa pekných miest na oddych a zábavu.Som super spokojný.