Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Klub lišáka Foxe
« Zpět na všechny zážitky
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Zážitky Klub lišáka Foxe

Zážitek je vhodný pro skupiny

Zábava na celý den

Za každého počasí

Klub lišáka Foxe

Ahoj kluci a holky, vážení rodiče,

jmenuji se Fox a jsem maskotem tohoto krásného areálu v Lipně nad Vltavou. Letos jsem si pro vás připravil cestu kolem světa. Během celého týdne se podíváme do šesti kontinentů, něco se o nich dozvíme a užijeme si společně spoustu legrace.

• Bavíme se při ranních rozcvičkách, dopoledních animačních programech nebo pátečním karnevalu v kempu Lipno Modřín
  • Užíváme si legraci u Stezky korunami stromů
  • Vyrábíme skvělé věci, které si odnesete domů
  • Společně vyrážíme po stopách pokladu
  • Hrajeme si a soutěžíme při večerních programech

Animační programy pro děti

Pondělí - Asie
11:00-12:00 Poznáváme Asii s lišákem Foxem zdarma
12:30-13:00 Čtení příběhů z Asie zdarma
13:00-14:30 Malování na porcelánové hrnečky a výroba vlastního čaje 120 Kč a 50 Kč / osoba
14:45-16:00 Výroba origami zdarma
16:30-17:30 karnevalová diskotéka zdarma

* Animačních programů se mohou zúčastnit děti ve věku 5 a více let

Animační programy:

Malování na porcelánové hrnečky a výroba vlastního čaje

Každé dítě dostane vlastní hrneček, na který si podle své fantazie. K tomu si namíchá vlastní čaj ze sušeného ovoce

Batikování triček

Pojďte si s námi vyrobit vlastní tričko, které si zavážete dle vašich představ a poté si ho společně nabatikujeme.

Indiánská výprava za pokladem lišáka Foxe

Lišák Fox ztratil klíč od truhly s pokladem. Naše indiánská výprava má za úkol tento klíč najít. Naše cesta začne pod animačním stanem Lipno camp Modřín a bude pokračovat přes Kapitanát, Lanový park a boudu lišáka Foxe.

Sraz ve 13:30 pod animačním stanem

S sebou lahev s pitím, opalovací krém, čepici a svačinu

Výroba lapačů zlých snů

Aby nás už netrápily noční můry, tak si pro vás lišák připravil odpoledne, kde si vyrobíte lapač, který vám noční můry odežene.

Hledání ducha karnevalu

Večer je karnevalová diskotéka, ale musí se navodit správná atmosféra, kterou přinese jen duch karnevalu. Ten se nám ale schoval. Abychom ho mohli najít, nechal nám několik nápověd.

Fotogalerie zážitku

Vaše zážitky

Bylo nádherné azurové počasí. Suprově upravené sjezdovky a málo lidí. Moc jsme si to všichni užili co víc si přát určitě brzy přijedeme zas.

Lenka Brátková

Už několikátý rok jezdím s dcerou a třemi vnoučaty v zimě na Lipno. Hlavně pro děti je to tam super. Postupně se tam všechny učí základům lyžování od skupinové školky, přes individuální výuku až k samostatnému ježdění. Skvělé je i to, že lyžování jde snadno prostřídat s dalšími aktivitami - bazénem, procházkou po Stezce, bruslením na jezeře, hopsariem.. Děti ani letos nechtěly Lipno vyměnit za nabízený pobyt pro změnu jinde, což je asi největší důkaz atraktivnosti

Natalie Ottová

Včera jsem si celý den parádně zalyžovala. Pouze připomínka není nad čaj z hrnečku, kelímky- ,tak nějak jak na nádraží.

Hana Šmalinská

Lipno je naše srdcovka. Začali jsme k Vám jezdit, před šesti lety, když náš první syn měl půl roku. A od té doby se nám už jinám nechce. Letošních zážitků z našeho týdenního pobytu máme hned několik. Starší syn, jenž se naučil lyžovat již před třemi lety u Vás ve školičce si letos užíval slalomů, skicross a největší radost měl, že už super zvládal i Střechu. A druhý syn, kterému je 2,5 roku se na Lipno těšil už od ježíška, kdy dostal lyže. Hned odprvního dne se těšil na lišáka a začal se s chutí učit lyžovat. Třetí den už jsme museli jet i lanovkou a zkontrolovat všechny rolby zaparkované na vršku. Páč od bráchy věděl, že tam parkují. Kdyby jste viděli ty rozzářený očička při výjezdu. Další den jsme museli navštívit Yettiho, i když starý - velký už se rozpadl, ale miminko je též super. No a když přeje počasí jde vše lépe, takže v pátek už jsme sjížděli všechny sjezdovky společně celá rodina, kromě Střechy tu jsem si s malým opravdu netroufla :). A náš další super zážitek zakončil na konci týdne Velbloud, jenž dorazil ke Stezce, kterou my jsme si nechali na závěr týdne. Takže týden plný zážitků a to jsem určitě vše nevypsala, neboť jsme navštívili bazén a bowling. No bájo užitý týden. Vybírala jsem fotku kterou zaslat, aby to vystihlo naše nadšení z našich malých lyžařů, ale poslední zážitek je nejsilnější a o velbloudovi se mluví dnes celý den. Už teď se těšíme na další návštěvu. Moc děkujeme za super týden u Vás.

Jana Ryndová

Naše 5letá dcera Vaneska,stála letos poprvé na lyžičkách a kupodivu to šlo bez pláče a vztekání a pan instruktor Robert byl taky skvělý,slíbily jsme jí že přijedeme i druhý den jen nám omarodila.Určitě se sem ještě několikrát vrátíme,jsme z Českých Budějovic takže to máme ,za rohem, :-). Zážitek z toho má velký,protože neslyšim od ní nic jiného než že já(matka)na tom neumím ani stát,a ona už jezdí :-)