Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi LIPNO SERVIS s.r.o.
Narozeniny Stezky korunami stromů
a vystoupení skupiny Čiperkové již 20.7.
Více informací

Královská zábava V Království lesa

Královský rodinný balíček - 3 zážitky za 1 cenu až pro 6 členů rodiny

Stezku korunami stromů
s Lipno.card 1 jízda tobogánem ZDARMA
Více informací

Půjčovna kol, koloběžek a elektro člunů v provozu

Novinky z Lipna

Projekt cyklobusů skončil

Pondělí 16.7.2018

Turistický spolek Lipenska v pondělí 16. července ukončil projekt cyklobusů s Lipno.Card zdarma. Reagoval tak na oprávněné reklamace a stížnosti hostů Lipenska, kteří cyklobusů první dva týdny využívali. Stávající dopravce má velmi vážné provozní problémy, které se bohužel projevily na...

Lipno obdrželo zlatou

Čtvrtek 12.7.2018

Zlatou medaili, tedy nejvyšší možné ocenění, udělili dva prázdninový inspektoři TV Nova našemu areálu v Lipně nad Vltavou.

Narozeniny Stezky korunami stromů a vystoupení skupiny Čiperkové

Středa 11.7.2018

Show asi nejpopulárnější dětské skupiny současnosti Čiperkové, což je bezva parta dětí, která ráda zpívá a tancuje, je hlavním bodem oslav šestých narozenin Stezky korunami stromů. Ty tato atrakce, kterou zatím navštívilo více 1,8 milionu lidí, s dětmi oslaví v pátek 20.července. Čiperkové zpívají...

Animační programy pro malé i velké v Camping Lipno Modřín

Pondělí 9.7.2018

Náš animační tým společně s maskotem lišákem Foxem si pro Vás letos připravili zábavný a bohatý program na celý den, každý den v týdnu.

LIPNO SERVIS s.r.o.

Základní informace

Lipno nad Vltavou 307
382 78
IČO: 260 168 85
DIČ: CZ 260 168 85

Kontakty LIPNO SERVIS s.r.o.

RNDr. Karel Karas, CSc.

Skiservis

Aquaworld Lipno

Vaše zážitky

Na Lipno jezdíme s vnoučaty lyžovat již 5 let. Oba vnuci se tam naučili lyžovat. A největší zážitek z Lipna. Březnový týden na ukončení lyžařské sezóny plný sluníčka, perfektně upravených sjezdovek a minimum lyžařů. A navíc dopoledne skvělé lyžování a odpoledne projížďky na kole okolo Lipenské přehrady. Neskutečný zážitek !!!

Jana Maňáková

Lipno je nejlepší skiareál........Na obrázcích to tak nevypadá to musíte vyzkoušet na vlastní kůži......Užjsme u vás 9.rokem a nikdy nezklamete....

Tadeáš

Lipno rok 2016 září prodloužený víkend na sv.Václava.Počasí nám přálo,teplo na krátké rukávy.Jako seniorka jsem tu strávila s dcerou a vnučkou krásný podzimní čas. Zúčastnili jsme se akce"KOLOTOČ" na vypůjčených kolech .Stezka kolem vody,přívoz ve Frymburku na druhý břeh a zpět .Ačkoliv zadní partie netrénované seniorky byly naklepané jako řízek k večeři,byl to krásně strávený den. Další den výlet na stezku korunami stromů.Neobyčejný zážitek.Dolů mě poslali toboganem. Posílám foto.Takto mě jistila vnučka,sama bych se z toho koryta nezvedla a dodnes tam sloužila jako zátaras.

Marie Táborská

Dobrý den, jeden takový neopakovatelný zážitek mám a to když jsme byli minuly rok na lipne tak jsme šli na houby a zabloudily jsme tak jsem vytáhla mobil abych zavolala manželovy aby pro nás přijel, jenže jak jsem vytáhla mobil tak my spadl do potoka a když jsem ten mobil vzala s toho potoka byl cely promoceny a nefungoval. Tak jsme šli dal a dal a za nějakou tu dobu jsme vydeli nějaký Nemce, trosicku umím Nemecky takže jsem se trochu domluvila,takže nás odvedli na českou stranu,protože jsme došli az do Německá no a pak už jsme to nějak došli. Šli jsme pres 5 hodin takže strašně vyrizeny,ale aspoň košík plny.

Petra Grecu

Naše 5letá dcera Vaneska,stála letos poprvé na lyžičkách a kupodivu to šlo bez pláče a vztekání a pan instruktor Robert byl taky skvělý,slíbily jsme jí že přijedeme i druhý den jen nám omarodila.Určitě se sem ještě několikrát vrátíme,jsme z Českých Budějovic takže to máme ,za rohem, :-). Zážitek z toho má velký,protože neslyšim od ní nic jiného než že já(matka)na tom neumím ani stát,a ona už jezdí :-)