Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Novinky

Novinky

V sobotu otevíráme skicrossovou dráhu

pátek 22.12.2017

V sobotu před Vánoci mohou malí i velcí lyžaři vyzkoušet naší novou skicrossovou dráhu. Díky perfektním sněhovým podmínkám jsme mohli včera večer začít stavět a první lyžaři ji mohou vyzkoušet už zítra. Radost před Vánoci uděláme určitě i všem snowboarďákům, pro které jsme připravili část snowparku. Zatím mohou vyzkoušet část s nižšími skoky a...

V sobotu si na Lipně zalyžujete s Ježíškem

čtvrtek 21.12.2017

Vyhněte se předvánočnímu stresu a přijďte si v sobotu užít pořádnou lyžovačku do Skiareálu Lipno. Od 8. 30 do 13 hodin tu budete moci potkat Ježíška na lyžích i s nadílkou přímo na sjezdovce. Od 13 hodin je připravený program se zpíváním koled, dětským punčem a perníčky ve Foxparku. Samozřejmě nebude při nadílce a při koledách chybět ani oblíbený...

Dvoudenní lyžování až do Vánoc za polovic

úterý 12.12.2017

Udělejte si radost už před Vánoci a přijeďte si zalyžovat do Skiareálu Lipno. Vánoční atmosféra, upravené sjezdovky a co hlavně? Cena dvou a vícedenního skipasu s Lipno.card je poloviční.

Příměstké tábory ve Skiareálu Lipno

pondělí 11.12.2017

Dopřejte svým dětem celodenní výlety plné lyžování, zábavy, her a soutěží.. Svěřte je do péče našich profesionálních instruktorů a užijte si volný den. Své ratolesti můžete přihlásit buď na lednové soboty nebo na "prázninový" termín, který bde probíhat v době budějovických a českokrumlovských jarní prázndin v březnu 2018.

Dnes zahajujeme lyžařskou sezónu. Buďte první na svahu

pátek 8.12.2017

Dnes se poprvé rozjedou lanovky ve Skiareálu Lipno. Přijďte si užít lyžování na perfektně upravených sjezdovkách. Sněhu je dostatek, na sjezdovkách ho leží kolem 50cm. V provozu jsou všechny 3 lanové dráhy, dětské hřiště Fox park a sjezdové tratě Jezerní, Dámská, Spojovací a Lišáka Foxe. Využít můžete také lyžařskou školu, půjčovnu a další služby...

První letošní lyžovačka už tento pátek

pondělí 4.12.2017

POZOR, POZOR! V pátek se poprvé rozjedou lanovky ve Skiareálu Lipno. Díky zimnímu počasí v posledních dnech je na start sezóny vše připraveno. Těšit se můžete na otevření všech třech lanových drah, dětského hřiště Fox park a sjezdovek Jezerní, Spojovací, Dámská a Lišáka Foxe. Lyžovat budeme od 8:30 do 16:00 hodin.

Vyber si svého instruktora na Dámské jízdě v CineStar

Skiareál Lipno otevírá své brány tento pátek a na sezonu jsou připraveni i instruktoři Skischool Lipno. Potkat se s nimi můžeš už v úterý 5. 12. 2017 v multikině CineStar IGY Centrum v Českých Budějovicích na akci Dámská jízda.

Mikulášská nadílka na Stezce korunami stromů Lipno

středa 29.11.2017

Tradiční mikulášská nadílka se koná na Stezce korunami stromů Lipno první prosincovou sobotu, tj. 2. 12. 2017 mezi 11 až 14 hodinou. Je to ideální příležitost pro kratší rodinný výlet. Mikulášská družina bude mít pro všechny děti připraveny dárky, ale také úkoly. Samozřejmě nebudou chybět ani čerti. Pěkná básnička nebo písnička na Mikuláše udělá...

Skiareál Lipno chystá Funpark i delší skicross

středa 8.11.2017

Funpark, skikrossová trať, nebo měřený slalomový úsek. To jsou jen některé z novinek Skiareálu Lipno na letošní sezónu. Rodiny s dětmi se tak mohou těšit na ještě více zábavy, pohodlí a bezpečnosti. Nadcházející sezóna se bude řídit heslem: Více zábavy na sněhu. Lyžaři se tak dočkají 1200 metrů dlouhého skicrossu, který je postavený tak, aby si...

Lipno láká na podzimní výlety

čtvrtek 2.11.2017

Ideální předpovědi počasí a také celá řada sportovních i odpočinkových aktivit zvou o tomto víkendu návštěvníky na Lipno. Mohou si užít vyjížďky na kole, procházky podzimní přírodou, výhledy ze Stezky korunami stromů, nebo relaxovat v místním Aquaworldu Lipno.

Vaše zážitky

Na Lipno jsem poprvé vyrazila v roce 2014 čerstvě zamilovaná, s hlavou v oblacích a s novým přítelem, po dvouměsíční známosti. Skoro jsme se neznali, koupili jsme stan a jeli zkusit, zda spolu vydržíme. Bylo tam skvěle! Loni jsme bohužel ze zdravotních důvodů nemohli, proto si to jedeme vynahradit letos. S dcerkou, která tam oslaví druhé narozeniny a s druhou princeznou v bříšku. Vydrželi jsme spolu a myslím, že Lipno už bude naše srdeční záležitost do konce života! :)

Lucie Koláříková

super

Jan Helis

Každý večer jsme s kamarádkami chodily cvičit jógu při západu slunce. A největší zážitek? Když se nám jeden večer podařilo vytáhnout na pláž na jógu celou chatu. A to všechny včetně dětí a chlapů. :) byla to sranda, užili jsme si to a budeme na to dlouho vzpomínat!

Veronika Petrželová

Lipno rok 2016 září prodloužený víkend na sv.Václava.Počasí nám přálo,teplo na krátké rukávy.Jako seniorka jsem tu strávila s dcerou a vnučkou krásný podzimní čas. Zúčastnili jsme se akce"KOLOTOČ" na vypůjčených kolech .Stezka kolem vody,přívoz ve Frymburku na druhý břeh a zpět .Ačkoliv zadní partie netrénované seniorky byly naklepané jako řízek k večeři,byl to krásně strávený den. Další den výlet na stezku korunami stromů.Neobyčejný zážitek.Dolů mě poslali toboganem. Posílám foto.Takto mě jistila vnučka,sama bych se z toho koryta nezvedla a dodnes tam sloužila jako zátaras.

Marie Táborská

Super den!! Brusleni bylo skvele!! Dekujeme!!