Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Novinky

Novinky

Uzavření Fox parku tuto neděli a v pondělí

neděle 16.2.2020

Z důvodu naplnění kapacity a bezpečnosti klientů lyžařské školy dojde v neděli 16.2. a v pondělí 17.2. k uzavření Fox parku pro veřejnost. Výukové hřiště bude uzavřeno pouze na nezbytně nutnou dobu. Předpokládáme, že od 18.2 bude opět otevřeno veřejnosti. Děkujeme za pochopení.

Tip na výlet: Stezka korunami stromů nabízí jedinečný výhled na Alpy

pátek 14.2.2020

Slunečné počasí společně s dobrou viditelností je dobrou pozvánkou i pro návštěvu první Stezky korunami stromů Lipno v České republice. Za těchto podmínek jsou dobře viditelné Alpy. Pohled na tyto velikány je úžasný. Stezka korunami stromů Lipno je otevřena denně od 10.00 do 16.00 hodin. Parkovat je možné zdarma na centrálním parkovišti Skiareálu...

Na večerko za dvacku? Doražte na sv. Valentýna na Lipno

čtvrtek 13.2.2020

Výborné podmínky pro lyžování ocení jistě všichni návštěvníci Skiareálu Lipno, a to nejen Ti zaláskovaní. Všichni zamilovaní by si rozhodně neměli nechat ujít večerní lyžování v den sv. Valentýna. Každý z párů, který si dá na pokladnách polibek, pak obdrží druhý skipas na večerko za 20 korun. Těšíme se na vás

Vítr přivál do Skiareálu Lipno čerstvý sníh

úterý 11.2.2020

V korunách stromů a nejen tam, bylo včera velmi větrno. Bouře Sabine se prohnala Skiareálem Lipno i naší Stezkou korunami stromů. Pár drobných problémů jsme v souvislosti se silným větrem zaznamenali, ale podařilo se nám je včas odstranit. Na sjezdovky dnes v noci připadlo okolo 7 cm nového sněhu a stále padá. Otevřeno je 6,5 km sjezdových tratí...

Z parkoviště P2 jezdí  kyvadlově skibus

Z parkoviště P2 jezdí kyvadlově skibus

sobota 8.2.2020

Pro všechny návštěvníky Skiareál Lipno přinášíme aktuální informace ohledně nových parkovacích ploch a také dopravy na hlavní parkoviště P1. V Lipně nad Vltavou jsou nyní dvě nová parkoviště s označením P2 a P3 a centrální P1. Nové parkoviště P3 je velmi dobře přístupné ke sjezdovce Jezerní. Parkoviště P2 je napojeno na kyvadlovou linku nového...

Novoroční přání ze Stezky korunami stromů se začínají plnit

pátek 7.2.2020

Stezka korunami stromů se v letošním roce rozhodla plnit přání. Během novoročního výstupu měli návštěvníci možnost vyplnit tzv. list splněných přání. Jemu svěřili svá prosby a věřili, že právě ta jejich bude v rámci naší soutěže vylosována. Přání se nasbírala téměř stovka, a tak cirka každé osmé z nich má možnost být vylosováno, protože jsme se...

Na Lipně se opět rozjela sněžná děla. Připadl i přírodní sníh

čtvrtek 6.2.2020

Od včerejšího večera jsme se na Lipně dočkali konečně zase ochlazení a mohli jsme tak spustit náš zasněžovací systém. Aktuálně se sype sníh ze sněžných děl a tyčí. Předpověď na další dny je i nadále příznivá a tak doufáme, že budeme moci v zasněžování pokračovat i v dalších dnech.

Eva Samková vyzkoušela lipenské sjezdovky

středa 5.2.2020

Olympijská vítězka a mistryně světa ve snowboardcrossu Eva Samková vyzkoušela v úterý šumavské sjezdovky Skiareálu Lipno. A to společně s účastníky snowboardcrossového kempu, který odstartoval tuto neděli a potrvá do soboty. Snowboardcrossový kemp se v zimě koná už počtvrté, obdobnou variantu má také v létě. Je pro jak pro začínající, tak i pro...

Super Last minute nabídka ubytování - Apartmán Loděnice Lipno

úterý 4.2.2020

Plánujte přijet na Lipno a hledáte ubytování přímo v srdci a ještě k tomu přímo v obci? Přinášíme Vám exkluzivní Super Last Minute nabídku. Apartmán Loděnice Lipno nabízí v termínu od 5. - 10.2. za cenu – 1800 Kč za noc. Loděnice Lipno Vám nabízí luxusní ubytování na břehu lipenského jezera.Blízkosti najdete restauraci i volnočasové aktivity v...

Nové parkovací plochy ve Skiareálu Lipno

sobota 1.2.2020

Pro všechny návštěvníky Skiareál Lipno přinášíme aktuální informace ohledně nových a stávajících parkovacích ploch. V Lipně nad Vltavou jsou nyní dvě nová parkoviště s označením P2 a P3 a centrální P1. Nové parkoviště P3 je velmi dobře přístupné ke sjezdovce Jezerní. Parkoviště P2 je napojeno na linku našeho Skibusu lišáka Foxe.

Vaše zážitky

Náš Honzík (4) byl z lyžování ve Foxparku nadšený a pátý den ho Honza vytáhl na sjezdovku, což pro něj byl úžasný zážitek, na který se velmi těšil. Užil si jízdu obloučky a také kousek přímo dolů. Od té doby s námi již jezdí na lanovce.

Honzík Koleček

První listopadovou sobotu jsme ještě využili skoro ideálního bajkerského počasí a vyrazili zkusit na Lipno "floutrejl" (Lipenský KOLO-toč jsme bohužel propásli) .....I přesto, že nejezdily lanovky a my jsme museli své bajky vytlačit od "Yettiho" na horu ( pokračovali jsme dál na Frymburk...), byl to skvělý zážitek a hlavně nápad něco podobného v areálu vytvořit ...Viděl jsem "Cyklotoulky" věnované Lipensku, reál ale předčil naše očekávání (možná i díky termínu - sice nejezdily lanovky ale my jsme tam jezdili úplně sami....). Takže už se těšíme, až areál sjezdíme na bajcích za pomocí lanovky celý - teď se nám podařilo jen horní úsek (tuším 1+2) 2x a jednou k "Yettimu".

Michal Kříž

Každý večer jsme s kamarádkami chodily cvičit jógu při západu slunce. A největší zážitek? Když se nám jeden večer podařilo vytáhnout na pláž na jógu celou chatu. A to všechny včetně dětí a chlapů. :) byla to sranda, užili jsme si to a budeme na to dlouho vzpomínat!

Veronika Petrželová

Na Stezku korunami stromů se chystáme za týden.... Jedeme na Lipno na dovolenou s vnučkou,tak se moc těšíme :-)

Marcela Vránová

Na Lipně je krásně. Vloni v září jsem vzala své elektrokolo a celé ho objela. Start i cíl byl v Horní Plané a hned v sedm ráno. Ticho, klid, vzduch bez výfuků, nádherné scenérie. Stálo to za to. Rovných 74km. Letos půjdu do toho zase.