Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Půjčovna a servis Lední brusle

Lední brusle

• Intersport Rent - Kapitanát
    otevřeno v případě provozu Lipenské ledové magistrály
Brusle
Lipenská ledová magistrála

Popis služby

Bruslení na zamrzlé hladině lipenského jezera patří k nejoblíbenějším zimním aktivitám návštěvníků z celé České republiky, ale i ze zahraničí.

Lipenské jezero je naší největší vodní plochou a pravidelně zamrzá od prosince do března. Jakmile dosáhne led bezpečné tloušťky (cca 18 cm), vzniká mezi obcemi Lipno nad Vltavou a Frymburk pravidelně upravována bruslařská dráha , která měří téměř 11 km.

Naše půjčovna bruslí Intersport Rent - Kapitanát je umístěna přímo u nástupu na bruslařskou dráhu, v přístavu Marina Lipno.

Nabízíme více než 80 párů bruslí pro děti, ženy i muže.

Desinfekce a vysušení bruslí po každém zapůjčení je samozřejmostí.

Ceník půjčovny

DOSPĚLÍ
  běžná cena s Lipno.card
1 hod. 95 Kč 86 Kč
2 hod. 130 Kč 117 Kč
3 hod. 155 Kč 140 Kč
4 hod. 175 Kč 158 Kč
5 hod. 195 Kč 176 Kč
1 den 240 Kč 216 Kč
2 dny 440 Kč 396 Kč
3 hod. 115 Kč 104 Kč
4 hod. 130 Kč 117 Kč
5 hod. 145 Kč 131 Kč
1 den 160 Kč 144 Kč
2 dny 290 Kč 261 Kč
další den 100 Kč 90 Kč
kauce 1000 Kč

Ceník půjčovny

Mapa okolí

Vaše zážitky

Narodila jsem se a 20 let žila v Praze. S rodiči jsme Na Lipno jezdili už od útlého dětství. Zamilovala jsem si to tady a ve 20 letech se přestěhovala do Českého Krumlova. Zážitky byly skvělé i když v té době nebylo na Lipně tolik sportovního vyžití jako dnes. Takže první surfování byl zážitek, na který nezapomenu. Přiložená fotografie je cca 30 let stará :-)

Lucie Pavcova

Super den!! Brusleni bylo skvele!! Dekujeme!!

Oksana Smola

Lipno (zejména to zimní) je pro nás téměř každoroční příjemný sportovní zážitek, na který se těšíme vlastně celý rok. Jezdíme sem cca 10 let, vystřídali jsme již několik ubytování, bohužel je nám líto, že osvědčené ubytování přechází postupně do rukou cizojazyčných vlastníků a bohužel tím pádem jeho úroveň o hodně klesá (ověřeno). Nicméně snažíme se vždy najít pro nás vyhovují jinou ubikaci a letos resp.1/2018 jedeme poprvé s vnoučky a budeme se je snažit v Lipánku a pomocí instruktorů je naučit lyžovat. Lyžování-pokud přeje počasí je super, poněkud horší je to s cenami za občerstvení (ale to je jiná kapitola)..... :-)

Miroslava Záhorová

Lipno rok 2016 září prodloužený víkend na sv.Václava.Počasí nám přálo,teplo na krátké rukávy.Jako seniorka jsem tu strávila s dcerou a vnučkou krásný podzimní čas. Zúčastnili jsme se akce"KOLOTOČ" na vypůjčených kolech .Stezka kolem vody,přívoz ve Frymburku na druhý břeh a zpět .Ačkoliv zadní partie netrénované seniorky byly naklepané jako řízek k večeři,byl to krásně strávený den. Další den výlet na stezku korunami stromů.Neobyčejný zážitek.Dolů mě poslali toboganem. Posílám foto.Takto mě jistila vnučka,sama bych se z toho koryta nezvedla a dodnes tam sloužila jako zátaras.