Na Vašem zážitku nám záleží!

Zažili jste na Lipně něco neopakovatelného a chcete se s tím svěřit ostatním? Chcete návštěvníkům poradit, jak si Lipno pořádně užít? Máte návrhy na zlepšení nebo tipy na nové atrakce, které vám chybí? Nebo naopak Vám něco vadilo a chcete to změnit? Neváhejte a napište nám Váš lipenský zážitek.

Chci přidat vlastní zážitek

Chci se inspirovat zážitky ostatních

Napište nám svůj lipenský zážitek

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše zážitky

Náš největší lipenský zážitek byl v létě na kolech. Je to už nějaký pátek, co jsme s kamarádem Liborem vyrazili na kolech na Lipno.Vyjeli jsme z vysočiny a za jeden a půl dne jsme se dostali na břeh lipenského jezera. Bylo léto, ale nás přivítal silný studený vítr jaký u nás na vysočině neznáme, skoro se nedalo jet a tak jsme uvítali otevřené pohoštění s restaurací na sjezdovce na začátku sedačkové lanovky, kde bylo teplo a vynikající jídlo. Nějak jsme se tam zapomněli, a tak nás zanedlouho po ujetí pár kilometrů překvapila tma, tak jsme honem hledali kde přespat u břehu Lipna pod širákem ve spacáku.Chtěli jsme na druhou stranu k lesu, ale žádný přívoz už nejezdil. Narazili jsme na otevřenou hospůdku u přívozu Belveder, kde byli příjemní majitelé a dovolili nám bezplatně přespat venku na terase pod stříškou, ráno pří rozednění nás pak přivítali teplou polévkou, a na to nikdy nezapomeneme a moc jim děkujeme za pomoc.

František Jáchim

čtvrtek, 5. února 2015

Před pár lety jsme tu byli na lyžařském výcviku. Lyžování bylo super a celkově jsme si to moc všichni užívali. Jeden večer jsme však měli jít plavat. Mě a mojí kamarádce moc nechtělo, zůstali jsme s údajnou "bolestí hlavy" v hotelu. Samozřejmě jsme měly přísně zakázáno opustit objekt. Ale co nás nenapadlo.. každá jsme si vzaly svoje snowboardy a šly ven. Bohužel nám naše akce, večer na snb, moc nevyšlo, protože naše skipasy byli jen na lyžování přes den. My se však nevzdaly a rozhodly se, že si kopec vyjdeme pěšky. Byly jsme přibližně v polovině jezerní sjezdovky a začaly nás opouštět síly. Jízdu dolů jsme si chtěly opravdu užít, když už nás to stálo tolik úsilí. Šly jsme do středu sjezdovky, posadily se na prkna, chytily se za ruce a s úsměvem od ucha k uchy vyjely. Všichni lidi kolem se na nás dívali. Někdo se nám vyhnul, někdo se raději zastavil a začal se smát. Byla to úžasná jízda! Moc ráda na to vzpomíná.. L.

Linda Bobrová

čtvrtek, 22. ledna 2015

Protože jsem dostala Vaši nabídku na pobyt u Vás, rozhodla jsem se soutěže také účastnit.

" Můj lipenský zážitek "
V minulém roce jsem se rozhodla, že navštívím Stezku korunami stromů. A protože pracuji jako učitelka ZŠ vzala jsem s sebou bandu bezvadných 60 dětí a řekli jsme si společně, že tu chceme na základě fotografií uveřejněných na webu strávit školní výlet. A tak se také stalo. Cesta z Kutné Hory byla dlouhá, ovšem naše očekávání na nové zážitky ji překonalo. Cestou jsme však měli problém. Jednoho žáčka přepadla bolest bříška a tak jsme museli na cestě volat záchranku. Bylo nám líto, že kamarád nemůže s námi dál pokračovat. Přivolaný lékař konstatoval - zánět slepého střeva!!! Ke všemu nás zradilo počasí. Lilo a lilo jako z konve, na květen zima jako v lednu a ke všemu jsme se dozvěděli, že Jižní Čechy zasáhly povodně. Strach a obavy jsem spolu s kolegyněmi na sobě nesměly nechat znát. Měly jsme s sebou naše "adoptivní" školáky. Po příjezdu k chatě Lanovka jsme mysleli, že se v mlze snad ani neuvidíme. Po příjemném uvítání s paní recepční jsme se ubytovali, navečeřeli a nechtěli lenošit. Oblékli jsme pláštěnky, obuli holínky a vyrazili do okolí. Byli jsme natěšeni prostředím, spoustou atrakcí, přívětivými pohledy domácích lidí...prostě nádhera. Mezitím jsme se informovali na našeho maroda. Na vrchol stezky jsme ten den nemohli. Ráno moudřejší večera. Druhý den jsme i za stále stejného počasí vyrazili. Zima nevadila, déšť se proměnil v mrholení. My učitelky jsme se staraly o zábavu, jen a jen aby děti ignorovaly počasí. Mezitím jsme dostali inforaci, že záplavy se budou měnit v problém a tak jsme museli odjet do svých domovů. Bohužel. Přesto jsme tu dva dny zažili neopakovatelné, nezapomenutelné zážitky. Bylo nám tu nádherně. Cestou jsme se ještě stavili v nemocnici.
No a protože nám tu bylo krásně a chceme vidět toto místo za lepšího počasí - plánujeme se vrátit. A tak se tam na nás těšte. Určitě přijedeme. Takových koutů v ČR s tak příjemným personálem je opravdu málo.

Jaroslava Radovnická

čtvrtek, 22. ledna 2015

Hana Kleinová

Jako každý rok jsme se tefili i letos na velblouda Šajtana, letos by s námi,ale i odešel, mazlík :-)

středa, 21. ledna 2015

Michal Bártík

17.1.2015 Polibky Otase

17.1.2015 - Lama Otas

středa, 21. ledna 2015

Eliška Brůhová

Dobrý den,
u Vás ve Skiarealu to bylo opět úžasné, naše 3,5letá dcerka byla na lekci lyžování a její tatínek také, vše proběhlo v pořádku. Velbloud i lama byli krásní, dcerka byla nadšená a my také :) Měli jsme ve Vaší restauraci i skvělý, chutny oběd. Těšíme se na další návštěvu :)
S přátelským pozdravem
Eliška Brůhová

úterý, 20. ledna 2015

Jana Ryndová

Náš Matýs si půjčil velblouda a šli se mrknout na stezku :).

pondělí, 19. ledna 2015

V sobotu 10.1 2015 jsem jezdila v tyčích na promenádní sjezdovce. Byl to trénink. V neděli 11.1 2015 jsem měla závod a jmenoval se ski camp. Byla jsem pátá. Bylo to žůžo.

Andrea Petrů

pondělí, 12. ledna 2015

Monika Milichovská

Dobrý den, už druhým rokem jsme vyrazili na Lipno učit syny lyžovat. Včera jsme se vrátili z týdenního pobytu ( 5.-11.1.2015 ) a jsme opět nadšení. Letos už syn Michal ( 5let) jezdil s taťkou na velké sjezdovce a menší Davídek ( 3 roky) jezdil se mnou ve Fox parku. Díky všudepřítomným pánům, kteří obsluhovali "jezdící koberec" a kteří mi automaticky s malým pomáhali ( nástup i výstup), jsem všechno zvládala úplně bez problémů a s úsměvem. Vždy mi podali bez požádání pomocnou ruku. Mohla jsem sledovat i instruktory kolem sebe a byli úžasní, trpěliví a děti to s nimi hrozně moc bavilo. Každý den jsme nesměli chybět na pravidelném programu s Lišákem Foxem, lyžování nelyžování, starší syn MUSEL za Foxem. Zažil s ním sportovní radovánky, koulovačku, veselou školičku a Lipenskou krasojízdu a byl naprosto nadšený. Pán, který měl program na starosti byl zapálený pro věc a strhl tak kolem sebe nejen děti, ale i rodiče. Uměl to perfektně jak s tříletými, tak s desetiletými dětmi a byla skvělá zábava. Tímto mu chceme s manželem a samozřejmě i Foxíkovi, moc poděkovat, naše děti byly neskutečně šťastné a díky tomu i my rodiče. Z dovolené se nám opravdu nechtělo a už se nemůžeme dočkat příští zimy. Takhle si představuji DOKONALOU DOVOLENOU a to vše díky vám! S velikým díkem Vás zdraví Monika, Martin, Michal a David

Lipno byla, je a bude má velká láska. I když umí být "jihočeské moře" pěkně ledové nebo zelené, za pár hodin to může být jinak. Nikdy mě ale neodradilo a vždycky jsem do něj vlezla. Každý rok u něj trávím dovolenou a všechny roční období mají svoje a každý si tu taky najde to svoje. Zkrátka dovolená neomezených možností, ať přijedete kdykoliv!

Radka Šimková

pátek, 2. ledna 2015

MŮJ NEJVĚTŠÍ ZÁŽITEK BYL V LÉTĚ 2013 NA BOBOVÉ DRÁZE.