Na Vašem zážitku nám záleží!

Zažili jste na Lipně něco neopakovatelného a chcete se s tím svěřit ostatním? Chcete návštěvníkům poradit, jak si Lipno pořádně užít? Máte návrhy na zlepšení nebo tipy na nové atrakce, které vám chybí? Nebo naopak Vám něco vadilo a chcete to změnit? Neváhejte a napište nám Váš lipenský zážitek.

Chci přidat vlastní zážitek

Chci se inspirovat zážitky ostatních

Napište nám svůj lipenský zážitek

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše zážitky

Krásná procházka korunami stromu to se nedá popsat musí se to vidět

Helena Bokšová

pondělí, 8. září 2014

Lipno a jeho kouzlo nás očarovalo letos poprvé a bylo to o jarních prázdninách.Byla to naše první dovolená s dětmi , dovolená na kterou nezapomeneme nikdo z nás. Neskutečné kouzlo pohoda a az rodinné zázemí je videt a cítit všude.Ac jsme jeli lyžovat měli jsme úchvatné počasí a mohli využit vše co Lipno nabízí :-) i při 19 stupních jsme lyžovali super :-) a diky tomu mohli využit kola,koloběžky,brusle ,opalování , vycházku do korun stromů vše na místě lze zapůjčit , denně jsme byli v bazénu na procházce kolem Lipna. Vše se neslo v duchu pohody relaxu a zábavy. Pro mě a mou rodinu i o překonávání se a učení ...moje malá tam oslavila 1 rok starší dcera poprvé lyžovala ikdyz léta odmítala , malá prvně plavala v bazénu první dovolena, takže Lipno je pro me 1 a i nadále v Te tradici budeme pokračovat o jarních prázdninách jedeme na Lipno znovu a naše poprvé hodlám i ja okusit poprvé lyzovat :-) uz se vsichni těšíme a děkujeme

Lenka Čermáková

Darina Samcová

Dobrý den. Zamrzle Lipno, osvetlene večerní lyžováni, stezka korunami stromů, promočene vnučky , vyčerpaná babička, záříci očička. Prostě nádhera se vším všudy i pohled s hoteloveho pokoje. V létě taky nádhera, lodka, převoz pře Lipno, vlny a utíkajíci vnučka před labuti, povídani s rybářem. Hopsárium, no vlastě se to ani nedalo stihnout za týden. Taky jsme si užili venkovni hřiště, posilovaci stroje. I před Stezkou je krásne hřistě pro děti a v neposledni řadě punč na zahřáti. Užila jsem si to s vnučkami jak v letě tak i v zimě. Ano vždy se sem rádi budeme vracet.

sobota, 30. srpna 2014

Dobrý den,
na Lipně jsme letos již po čtvrté. Velice se nám líbí krásná příroda, pohodoví lidé a krásná Stezka korunami stromů. Právě na ní jsme se setkali vloni s úžasnými lidmi, s maminkou velitle horské služby na Šumavě a jejím přítelem. Krásně jsme si popovídali a rozloučili. Druhý den jsme se my pěšky a oni na kolech opět viděli na Vítkově hrádku a do třetice jsme se potkali na procházce Lipnem. To už jsme si připadali jako dávní známí a naše rozmluva se pohybovala již i okolo dětí a rodiny. Na Lipně se také velice dobře houbaří, náš týdenní jídelníček je převážně houbový. Zdravím všechny přátele Lipna.

Ludmila Škardová

úterý, 26. srpna 2014

Dobrý den, jezdím s rodinou léta na Lipno, do obce Lipno nad Vltavou. Máme to tam moc rádi. Ideální dovolená pro celou rodinu. Nechybí nic - krásná příroda, borůvky, houby, dětská hřiště, hopsárium, bazén, restaurace, stezka korunami stromů, šlapadla, výlety, brusle, kola. Máme hodně krásných zážitků, jeden letní z letošního léta - manžel plaval s dětmi na nafukovacím člunu na králičí ostrov když začínala bouřka. Doplavali tam, ale zpátky když už se pořádně bouřilo je přivezl záchranný člun. Ten sám vyhledával a odvážel zatoulané plavce a loďky. MOC DĚKUJEME !!!

Petra Smítková

pátek, 22. srpna 2014

Letos poprvé jsme navštívili Lipno. Moc jsme se těšili. Než jsme se vydali na dalekou cestu (bydlíme v Orlové tj. asi 500 km od Lipna), tak jsme si přečetli spoustu turistických průvodců o jižních Čechách, Šumavě apod. První den jsme se prošli okolím Lipna, konkrétně Marina Landal Lipno. Podívali jsme se i na náměstí obce Lipna. Je to tam nádherné! Abychom si mohli vychutnat krásu Lipenské přehrady, zvolili jsme plavbu lodí po vodním díle. Další den jsme se šli podívat na Stezku korunami stromů, počasí bylo krásně a výhled do okolí byl nezapomenutelný. Vyzkoušeli jsme i saunu v Aquaworldu Lipno. Velkým zážitkem byla jízda na zapůjčených elektrokolech. Zamířili jsme z Lipna do Vyššího Brodu, kde jsme viděli v Poštovním muzeu výstavu s názvem Pošta jednou stopou. Lipno nad Vltavou je moc pěkné a prožití dovolené v Lipně a jeho okolí, bychom přáli všem , protože přináší plno zážitků.

Gabriela Ligocká

úterý, 19. srpna 2014

Do oblasti Lipenska jsem zavítal po cca 10 letech. Nejprve letos v zimě pracovně a potom také s rodinou. Byl jsem velmi mile překvapen možnostmi vyžití a služeb, a to jak v zimním tak letním období. Naše tříletá dcera tu začala v zimě lyžovat a při letní návštěvě si to tu zamilovala. Když jsme odjížděli, tak první její otázka byla, kdy sem opět opět pojedeme :-)
Děkuji za nás za všechny a jen tak dále...

Miroslav Pospíšil

úterý, 19. srpna 2014

Renáta Pospíšilová

Lipno jsme si zamilovali letos v zimě, zvl. Foxpark kapitána Lipánka. Naše tříletá dcera se tu poprvé postavila na lyže.
Na letní návštěvu jsme se už moc těšili. Byli jsme tu jen na 4 dny a program jsme proto měli doslova nabitý. Navštívili jsme Aquaworld, Stezku korunami stromů, výstavu Lega, prošli několikrát samotné Lipno, objeli jsme lipenskou přehradu na kole i brázdili její vody elektročlunem, svezli se přívozem i lanovkou.
Přestože nás pozlobilo počasí, všechny aktivity jsme si moc užili.
Určitě se sem brzy vrátíme. Dcerka si už naplánovala, že až trochu vyroste, sveze se na Stezce korunami stromů tobogánem a bobové dráze, navštíví Lanový park, Hopsárium, zaskáče si na trampolínách. Manžel si chce užít sjezd na koloběžce a chtěl by se stát jeden den kapitánem na plachetnici. Já se těším, že si Lipno objedu na in-line bruslích nebo se svezu na šlapadlech.
Tak tedy ... brzy na viděnou :-)

Renáta Pospíšilová

neděle, 17. srpna 2014

Je to tam super na koupání a odpočívání:)Je zde nádherná krajina a pěkná místa doporučuji navštívit krásné místo i pro děti kteří se tam vyřádí

Lucie

pátek, 15. srpna 2014

Jana Zádová

Dobrý den,
navštívili jsme Stezku korunami stromů díky upoutávce v televizi.
Byl to pro nás úžasný zážitek,ikdyž jsme první den přijeli pozdě díky totálně ucpaným Českým Budějovicům,v 33 C vedru.
Tak jsem se ubytovali v kempu Modřín a ráno vyrazili podruhé.Bylo krásné ráno a bylo to jako v pohádce.Podle stromů jmse určovali stáří členů u nás v rodině.
Zpáteční cesta na koloběžkách patřila k dalším nejhezčím zážitkům.O bobové dráze kdy svištělo a dcera zářila štěstím ani nemluvě.S maldším synkem jsme se osvěžili v nedalekém rybníčku,než se úplně zatáhlo a přišel přívalový déšť.
Úkryt jsme našli v gril baru u bobové dráhy.Ale přívalový déšt byl tak silný,že jsme raději prchli do auta.I tak to byli úžasné dva dny.
10.7.2014

Jana Zádová

středa, 13. srpna 2014

Eva Jakubčíková

Lipno nad Vltavou focené ze Stezky korunami stromů. Nezapomenutelný zážitek a nejlepší dovolená, jakou jsem kdy v ČR zažila. Spousta atrakcí na jednom místě - Stezka, aquapark, hopsárium, výstava Lega a samozřejmě samotné Lipno. Určitě se sem někdy vrátím.

Můj zážitek na Lipně? Jednoznačně stezka korunami stromů. I když mám strach z výšek, tak jsem výlet dlouho zvažovala, nakonec jsme se ale vydali společně celá rodina a byl to úžasný zážitek! Pro malé i velké, každý si tam našel svoje! A ten tobogán, ten byl perfektní. Všichni tam chceme znovu! Je to sice dost daleko, ale snad se nám to brzo zas povede! Díky všem, co to maj na starosti! :-)