Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Novinky

Novinky

Lanovka Promenádní je od 9.7. opět v provozu

úterý 9.7.2019

Přinášíme dobré zprávy. Přes dnešní den se našim mechanikům povedlo uvést opět do provozu lanovou dráhu Promenádní. S ní přichází do provozu opět půjčovna a také Bikepark samotný. Moc děkujeme našim kluků za neuveřitelnou rychlost opravy.

Ubytování v Apartmánu 29 za Last minute ceny

pondělí 8.7.2019

Užijte si pobyt na Lipně za Last minute cenu – Ubytujte se v Apartmánu 29 na tři a více nocí za cenu 1190,-kč/noc. Apartmán je vhodný pro 1 - 4 osoby v termínu 8. - 13. 7. 2019 Prostorný a moderně zařízený Apartmán 29 o velikosti 41 m2. Apartmán se nachází v nultém podlaží oblíbeného resortu Lipno nad Vltavou č.p. 25 s vlastním samostatným...

Nakupujte vstupenky z pohodlí domova a ušetřete. Nový eshop a nová karta hosta Lipno.card

středa 3.7.2019

Již pár dní je v provozu zbrusu nový e-shop Lipnocard.cz, ve které naleznete elektronické vstupenky a balíčky na lipenské zážitky za nejlepší ceny. V tuto chvíli si z pohodlí domova můžete zakoupit dvě nejoblíbenější vstupenky a to do unikátního rodinného parku Království lesa a na Stezku korunami stromů, která je vůbec první stezkou svého druhu v...

Last minute nabídka ubytování - Apartmán Loděnice Lipno

úterý 2.7.2019

Plánujte přijet na Lipno a hledáte ubytování přímo v srdci? Přinášíme Vám exkluzivní ubytování v Last Minute nabídce. Apartmán Loděnice Lipno nabízí v období od 3. - 6. 7. pro 5 osob za cenu – 5800,-kč. Loděnice Lipno Vám nabízí luxusní ubytování na břehu lipenského jezera. K dispozici jsou Vám apartmány řešené jako 2+kk s plně vybaveným...

Marek Ztracený vystoupí zdarma v Camping Lipno Modřín už 2.7.

pondělí 1.7.2019

Na své si v kempu Modřín přijdou fanoušci hudby. Již 2. 7. v 18 hodin zahájí léto Radiokemp Frekvence 1, během kterého vystoupí zpěvák a skladatel Marek Ztracený. Vystoupení je v kempu zdarma a bude to symbolické zahájení prázdnin. Fanoušci budou moci s Markem Ztraceným posedět u ohně, opéct si buřty a zazpívat si společně písničky. Druhý den...

Lipno je připraveno na prázdniny

pátek 28.6.2019

Počasí ideální ke koupání, šlapadla na vodě a půjčovny plné sportovního vybavení. To je jasný signál, že prázdniny už jsou za dveřmi. Na Hosty čeká celá řada novinek. Vstupenky na provozy si letos zakoupí online a společně s Markem Ztraceným zahájíme prázdniny.

Vstupy zdarma na Stezku a do Aquaworldu pro ubytované v kempu Modřín

čtvrtek 27.6.2019

Chystáte se strávit letní dovolenou v kempu? Nová karta hosta Lipno.card teď přináší další výhody pro všechny kempaře, kteří rozbijí svůj letní tábor v Camping Lipno Modřín na pět a více dní.

Last minute nabídka ubytování - Penzion Milná

úterý 25.6.2019

Moderně zařízený penzion nabízí ideální ubytování především pro rodiny s dětmi nebo velké party kamarádů. Ubytujte se v penzionu od 29. 6. - 13. 7. 2019 za zvýhodněnou cenu 400 Kč/noc. Objekt je vhodný až pro 22 osob. Minimální délka pobytu je 7 nocí.

Sobotní animační program zve do Království lesa. Princeznovské odpoledne s lišákem Foxem v Království lesa startuje ve 13 hodin

pátek 21.6.2019

Na Lipně nás čeká parádní víkend, a to je důvod, proč si naplánovat výlet do unikátního rodinného parku Království lesa. Tentokrát si pro vás lišák představil vskutku princeznovskou zábavu. Od 13:00 hodin budete moci vyrábět královské korunky, šatičky a různé doplňky, které nesmí chybět žádné princezně. V 15 hodin na vás čeká také pohádka pro malé...

Last minute nabídka ubytování - Apartmán 50/18

úterý 18.6.2019

Moderně zařízený apartmán nabízí ideální ubytování na Lipně především pro rodiny s dětmi. Nachází se v klidné části obce Lipna nad Vltavou v dosahu všech lipenských aktivit - cca 400 metrů od pláže lipenského jezera. Ubytujte se v apartmánu od 23.-30.6.2019 za zvýhodněnou cenu 1800 Kč/noc. Apartmán 2KK je vhodný pro 2 až 4 osoby. Minimální délka...

Vaše zážitky

Naposledy jsem tu byl před 30-ti lety, letos jsem vyrazil s vnoučkem a nestačil jsem se divit. Prostě nádhera a těch možností, od koupání, po stezku, bobovou dráhu a aquaparku (a samozřejmě i šlapadla). Na vše jsem se těšil stejně jako on. Tak mám v plánu určitě se ještě letos vrátit :)

Václav Mařík

Super!

Eliška Helisová

Na Lipno jezdíme celá rodina na zimní i letní dovolené. V zimě lyžovat a v létě surfovat. Kde jinde u nás se dá dovolená strávit po celý rok tak aktivně?

Jiří Maňák

Lipno rok 2016 září prodloužený víkend na sv.Václava.Počasí nám přálo,teplo na krátké rukávy.Jako seniorka jsem tu strávila s dcerou a vnučkou krásný podzimní čas. Zúčastnili jsme se akce"KOLOTOČ" na vypůjčených kolech .Stezka kolem vody,přívoz ve Frymburku na druhý břeh a zpět .Ačkoliv zadní partie netrénované seniorky byly naklepané jako řízek k večeři,byl to krásně strávený den. Další den výlet na stezku korunami stromů.Neobyčejný zážitek.Dolů mě poslali toboganem. Posílám foto.Takto mě jistila vnučka,sama bych se z toho koryta nezvedla a dodnes tam sloužila jako zátaras.

Marie Táborská

Mé prvni setkáni se Stezkou korunami stromů bylo, když mě tam můj přítel vzal na výlet a kdyz jsme byli co nejvýše, tak poklekl a požadal mě o ruku. Tolik emocí v takové výšce se mnou pořadně zamavalo a ja chtěla štěstím křičet jako tarzan, skočit dolů jumping byť se výšek bojím a kdybych mohla, tak válím snad sudy az dolů. Sila stromů a emoce byly zatím pro mě tím nejemotivnějším zážitkem v životě. Jaké překvapení pak pro mě bylo, když mi nyní už manžel koupil víkend na Lipně k výročí svatby nemusím ani psát. Naše cesta vedla opět na stezku, ale tentokrát jsem překvapeni měla já. Nebylo plánované, sama jsem se ho dozvěděla až dva dny před odjezdem, a tak jsem si sladké tajemstvi nechala az do vrcholku stezky, kde jsem manželovi předala dareček, který ukrýval dudlík. Plakali jsme tam oba. Takže pro nás má Stezka korunami stromů magicky význam.