Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Pokračovat
Lipno.info - zážitky a ubytování pro rodiny s dětmi Novinky

Novinky

Velikonoční prázdiny na Lipně

Pátek 16.3.2018

Přemýšlíte kam se vydáte o velikonočních prázdninách? Neváhejte a přijeďte na Lipno. Čeká na Vás prosluněné lyžování na širokých lipenských sjezdovkách a nějaké to bombardino určitě také přijde vhod. V sobotu 31. 3. si na své přijdou hlavně nejmenší lyžaři, pro které je přichystán bohatý program po celý den. Čekají na ně tvořivé velikonoční...

V neděli 18.3. končí skibusy na Lipně

Úterý 13.3.2018

Dne 18.3.2018 bude naposledy v provozu Skibus lišáka Foxe na všech okruzích dle jízdního řádu. Dále také skibus, který jezdí z Českých Budějovic. Děkujeme všem kteří se spolupodílejí na financování provozu skibusu a také všem kteří jeho služeb využili a podpořili tak ekologickou dopravu do skiareálu Lipno.

lišák Fox slaví narozeniny již tuto sobotu

Čtvrtek 8.3.2018

Již tuto sobotu slaví maskot lišák Fox narozeniny. Rozhodně nebude chybět velkolepá narozeninová párty na kterou jste všichni srdečně zváni. Chybět nebude ani gratulant klaun Ronald, který dorazí také popřát k narozeninám. Program začíná od 14 hodin. Bude se soutěžit o super ceny, budou se malovat přání k narozeninám, no prostě parádní odpoledne...

POZOR - Ledová magistrála je UZAVŘENA

Pondělí 5.3.2018

Vzhledem k povětrnostním podmínkám a aktuálním teplotám nad nulou jsme museli uzavřít ledovou magistrálu Lipno. Uzavřeny jsou již oba bruslařské okruhy v Lipně nad Vltavou i v sousedním Frymburku. Na led se vylila voda a jeho povrch je měkký a pro bruslení nevhodný, zároveň může začít praskat a vstup na něj může být nebezpečný. Apelujeme na...

s Čt Sport na vrchol 2018 - ohlednutí za skvělou show

Přinášíme ohlednutí za skvělou lyžařskou reality show s ČT sport na vrchol, která se konala ve Skiareálu Lipno ve dnech 2. - 4. 2. 2108

Večerní bruslení při svíčkách! Jedinečný zážitek již tento pátek!

Středa 28.2.2018

Přijďte si s námi zabruslit na svíčkami osvětlenou ledovou dráhu na zamrzlém Lipně již tento pátek 2.3. Začátek je v 18.30 hodin od nástupního místa u Obrryby. Dráha bude svíčkami osvětlená od Obrryby až na Loděnici Lipno, kde se mohou bruslaři občerstvit ve stánku na ledě. Atmosféru doprovodí zapálený oheň a hudba. Čelovka s sebou nebude na...

Už je to tady! Ledová magistrála je otevřena!

Pondělí 26.2.2018

Už je to tady. Konečně jsme se dočkali. Díky mrazivým teplotám v posledních dnech si můžeme konečně užít bezpečné bruslení na zamrzlém lipenském jezeře. Nástupní místo na ledovou magistrálu v Lipně nad Vltavou je u Loděnice Lipno nebo v přístavu Marina Lipno u Obrryby. Zaparkovat můžete zdarma na centrálním parkovišti ve Skiareálu Lipno....

Testování lyží Sporten a ochutnávka Pringles o víkendu na Lipně

Pátek 23.2.2018

V lipenském skiareálu kraluje pravá zima jak má být. Teploty okolo -7°C nám dovolují stále vyrábět technický sníh. Sněhová situace je naprosto dokonalá. Otevřeno je přes 11 km sjezdových tratí. Všechny čtyřsedačkové lanovky jsou v provozu. Na sjezdovkách leží 80 centimetrů skvěle upraveného sněhu. Na své si mohou přijít vyznavači skicrossové...

Snowboardcrossový kemp pod záštitou Evy Samkové na Lipně - poslední volná místa

Úterý 20.2.2018

Snowboardcrossový kemp pod záštitou Czech snowboardcross teamu a Evy Samkové. Chceš se naučit jezdit na prkně nebo se jen zdokonalit? Chceš si vyzkoušet jízdu ve snowboardcrossové trati, případně si i zazávodit? Přijeď na kemp! Věkové omezení: 7-70 let, zkušenosti nerozhodují! Na kempech Vás potrénují trenéři, kteří úspěšně absolvovali...

Aktuálně z Lipna! Víkendové akce + informace o bruslení

Pátek 16.2.2018

Momentálně na Lipně panuje pravá zima jak má být. Noční teploty okolo -12°C nám dovolují stále vyrábět technický sníh, tudíž sněhová situace je víc než dokonalá. Otevřeno je přes 11 km sjezdových tratí. Všechny čtyřsedačkové lanovky jedou na plné obrátky. Na své si mohou přijít vyznavači skicrossové dráhy, která je otevřena v celé své délce. Dále...

Vaše zážitky

Ahoj, Lipenský FOX PARK a jeho super instruktoři naučily lyžovat vnučku Barborku i vnuka Milánka patří jim Dík M.L

Milan Liška

Každý večer jsme s kamarádkami chodily cvičit jógu při západu slunce. A největší zážitek? Když se nám jeden večer podařilo vytáhnout na pláž na jógu celou chatu. A to všechny včetně dětí a chlapů. :) byla to sranda, užili jsme si to a budeme na to dlouho vzpomínat!

Veronika Petrželová

Království lesa je jedním slovem nádherné.

Lucie Sperlova

Dobry den,asi moje vzpominka na Lipno sem nepatri. Stravila jsem na Lipne nekolik sveho detstvi. Muj otec totiz byl vedoucimna stavbe Lipenske elektrarny. Moc se mi tam libilo arada na tyto casy vzpominam. Libi se mi Vase cesta v korunach stromu Preji Vam mnoho úspěchů Jana Studena

Jana Modspieglova Studena

Pro mě byl zážitek již samotné Lipno. Ta krásná příroda a vůně dřeva byla cítit už z parkoviště pod stezkou. Cesta na stezku v korunách stromů byla velice příjemná a po cestě jsme viděli i spoustu hub!:-) Zajímavé otázky, které byly vylepeny na stromech nás jenom překvapovaly a já a moje rodina jsme se nad vším zamýšleli. Na stezku jsme přijeli relativně brzo. Myslím, že před desátou hodinou ráno, takže fronta žádná nebyla. Když jsme se procházeli stezkou, udivovali nás „překážky" , které tam pro ty více zdatné byly a dotyčný si mohl připadat, že chodí jen po nějakém úzkém laně v obrovské výšce. I na stezce jsme zkoušeli své odhady a přemýšleli jsme nad tím, jak dlouhá stezka je a z jakého dřeva je postavena. Odpovědi nás jen a jen udivovali. Když jsme byli nahoře, obklopovalo nás krásné fotogenické okolí. Na zpáteční cestu jsme si vypůjčili koloběžky a sjeli jsme to dolů. :-) To byla opravdu zábava. V nějaké restauraci jsme si sedli na oběd a potom jsme si dali výbornou zmrzku z Opočna a vydali jsme se vstříc novým zážitkům. Za mě to byl skvěle strávený den a určitě si ho někdy zopakujeme. :)